fredag 3 maj 2013

Uppdatering och mina bidrag till ScrappaLoss-bloggen

Det har varit tyst ifrån mig länge nu... Det tycker jag vi ändrar på!

Här har det hänt massor. Inspirationsbloggen Be Inspired & Creative with us har vi fått lägga ner, då majoriteten av teamet inte längre hade tid. Jag har hunnit med några fler månadsbidrag till ScrappaLoss-bloggen. Samt även ett tekniktips.

Månadsutmaningen för April var snabbscrappat och detta blev mitt bidrag:

   


En kortkavalkad där distresser, stämplar, embossningpulver och diskmedel fått vara huvudverktygen.

Mitt tekniktips i april var Image Transfer på tyg med Akrylfäg efter en tutorial av AngelicaS:



 


Maj månads tema i ScrappaLoss-bloggen är bakning och här är mitt bidrag till temat:













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar