fredag 3 maj 2013

Motivation

Då jag på jobb har fått leka flyttfågel flera gånger de senaste åren, så får jag för tillfället dela kontor med en kollega. Detta innebär att jag har baksidorna på 3 bokhyllor rakt framför skrivbordet för att få det lite avskilt.

Dessa är sååååå tråkiga att glo på, så för att få lite motivation så har jag skapat en LO som jag satt upp.
Det började som en liten teknikkurs på senaste scraploppet på Pema, där Jessica skulle visa oss hur vi skulle kunna leka med metalltejp.

I botten ett cardstock med rivna kanter som fått lite liv av Inca Gold.
Mönsterpappret är klippt i remsor a 3 cm och därefter klippta oregelbundet långa för att sen klistras fast lite överlappande. Jag har distressat kanterna och rivit lite med nageln efter limningen.

Ramarna är pappramar klädda med metalltejp, infärgade med Staz On-stämpelfärg, lite distresser, Inca Gold, glitterlim och akrylfärg.

Metallblommorna är utstansade i cardstock klädd med metalltejp och sen embossad.



2 kommentarer:

  1. Härlig layout du gjort!
    Gillar ramarna och hur de omfamnas utav blommor! :)

    Tack snälla för dina ord inne hos mej!
    Roligt att även du spelat bowling en gång i tiden?
    För vilken klubb?? *nyfiken* :)

    Må gott!
    kram Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Svar är lämnat i din blogg!
      Kram

      Radera