söndag 13 januari 2013

Svensk Scrapbookings NyårsScrap

För första gången har jag lyckats delta i mer än 1 tävling när Svensk Scrapbooking anordnar sina scraptävlingar.

I år har jag lyckats göra ALLA bidrag. Alla 8! Även om det var med minsta möjliga marginal och jag är riktigt nöjd och imponerad av mina bidrag. Verkligen inspirerad! Och inspirationen flöder just nu!

Först ut var bidraget då man skulle följa en skiss:
Skiss - LO

Bidrag nummer 2 var en skiss till ett kort:




Bidrag nummer 3 så skulle vi lifta en LO och göra valfritt alster, jag valde att göra en LO



Bidrag nummer 4 skulle vi inspireras av en bild, även här valde jag att göra en LO



Nummer 5 var ett alterbidrag, vi skulle dekorera Champagneglaset till Nyårsskålen!

Det 6 bidraget innebar att vi skulle altera en kalender av något slag, jag valde att göra en framsida till min kalender.
























Bidrag nummer 7 var ett Mixed Media-bidrag. Här skulle vi göra en Art Journaling-sida på temat Möjligheter.
Möjligheter - Mixed Media




Sista bidrag skulle vara en Mixed Media-utmaning om Snö. Vi skulle även ha med någon form av tyg. Jag gjorde även här en LO




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar